Menu

Większy dochód ze zdublowaną powierzchnią ładunkową

18/11/2016 - Przemysł

To zrozumiałe, że każdy przewoźnik szuka oszczędności i jednocześnie rezerwowych profitów. Jednakże gdzie mogą być, gdy wszystkie ceny wywindowane, a konkurenci oczekują na swoją kolej. Otóż rada jest dość łatwa – pochyl się po to, co na podłodze. Konkretnie – drugiej podłodze, czyli systemu przytwierdzania, zarówno do skrzyń ładunkowych, jak i naczep, pozwalający na kolejny poziom załadowczy. Pierwszoplanowym fragmentem takiego rozwiązania są prowadnice poziome, które przez nieskomplikowany montaż i regulację, można zmontować realnie w każdym furgonie. Belki poziome osadzane są na dowolnej wysokości w odpowiednio modelowanych i wyposażonych w otworykolumnach pionowych umieszczanych na bokach przestrzeni załadowczej. Dopełnieniem całego schematu są ekstra listwy nośne, haczyki, przegrody pomiędzy burtami i pasy unieruchamiające. W wypadku mniej masywnych artykułów na paletach, system taki pozwoli na załadowanie nawet dwukrotnie większej liczby towaru. Rozwiązanie to cechuje funkcjonalność montażu i stosowania, dlatego zaoszczędza się nie tylko kubaturę pojazdu, ale też czas niezbędny na przystosowanie ciężarówki do zwiększonego obciążenia. Zdublowana podłoga typu DFS do kontenerów a także układ CTD III montowany w naczepie, pozwolą uzyskać konkretne zyski z zwiększonego załadunku, a konkurencję zostawią w tyle, przez ograniczenie czasu na jego przygotowanie do przewiezienia.