Spedytorzy bezustannie poszukują możliwości podwyższania zarobków ze swojej działalności gospodarczej. Tną opłaty eksploatacyjne, ulepszają trasy spedycji, modernizują flotę pojazdów. Jednakowoż w dobie aktywnej rywalizacji w sektorze przewozowym jest to niewystarczające. Jednakowoż istnieją teraz alternatywne możliwości do owego przedsięwzięcia. Okazuje się że tak i całkiem duże. Podwójna podłoga spod marki DFS w kontenerze, to znakomity przepis na zwielokrotnienie objętości naszego transportu. W skrócie wszystko sprowadza się do zestawu belek i przypór o regulowanej wysokości i o prostym montażu. Wszystko wypełniona bocznymi listwami do przymocowania cargo dla wszystkich burt od razu. Nowym w takim rozwiązaniu z pewnością będzie łatwość załadunku oraz rozładowywaniu za pomocą widłowego wózka. Oraz możliwość przewożenia palet o rożnej wysokości, jaką daje wykorzystanie niezależnych od siebie belek poprzecznych. System jest tak skonstruowany, żeby kierowca transportu zupełnie samodzielnie mógł projektować umieszczenie poszczególnych palet w kontenerze naczepy, uwzględniając ich odmienną wysokość albo kolejność w wyładunku. Belki wytworzone mogą być z dobrej jakości aluminium anodowanego, wydłużając tym samym ich wytrzymałość i łatwy tryb zamontowania. Podobne techniki istnieją równocześnie dla wykorzystania w naczepach. W ten sposób zmodernizowanym kołowym kontenerowcu, będziemy w stanie teraz podbić świat, no może taką nakrytą siatką dróg towarowych.