Menu

Burta auta łamana czyli dwa razy więcej efektywności

17/12/2016 - Przemysł

Każdy kierowca auta dostawczego pojmuje jak kłopotliwy bywa załadunek oraz wyładowanie, przy zwykłej skrzyni towarowej z uchylaną do dołu klapą. Częstokroć bywa, że cofając do rampy jest na tyle niewiele miejsca aby łatwo otworzyć albo zatrzasnąć klapę burty. Ile razy bywało że uszkodzisz ją, zajeżdżając za blisko boku rampy załadowczej. Więc czas na radykalną zmianę, wreszcie pora na dzieloną burtę tylnej klapy załadowczej we własnym aucie dostawczym. Taka burta będzie wykonana w formie drzwiczek otwieranych na bok. Zastosowane przeguby na dwóch osiach zezwalają na ich otwarcie o dwieście siedemdziesiąt stopni i tak jak w kontenerach oparcie płatów na bok samochodu. Grupa dystrybutorów akcesoriów do aut we własnej ofercie ma gotowe podzespoły z aluminiowych kątowników. Teraz wystarczy je połączyć. Wybierając panel dolny, panel plandekowy oraz listwę panelu górnego stworzysz klasyczną burtę tylną o wysokości od czterystu do ośmiuset mm. Albo w zależności od twoich zapotrzebowań także wyższą. Niezbędne elementy do ich zespolenia w dobrze funkcjonujący element paki załadowczej jak; zawiasy, rygle, podkładki, zaślepki a także profile zakończeniowe, zakupisz także bez wysiłku. Do poprawnego funkcjonowania warto wybrać krawędziową uszczelkę, która uszczelni przestrzeń pomiędzy kształtownikami oraz zabezpieczy je przed nazbyt gwałtownym starzeniem. Dzielona burta załadowcza, w odróżnieniu od burty tylnej mocowanej na przegubach pod spodem przy ramie, pozwala uniknąć możliwego zepsucia w trakcie załadunku z pomostu załadowczego podczas jej opuszczania. Również w czasie jazdy tyłem do załadowania, jest możliwe dojechać bliżej do rampy wyładowczej. Wreszcie będę miał dużo więcej więcej możliwości z nową dzieloną burtą w swoim aucie dostawczym.